STRATEGIE
Organisatie Management
SEA, Social en Display specialisten bieden goede kansen om op korte termijn snel te groeien. Echter, het zorgt er ook voor dat de focus steeds meer op schuift naar dagelijkse (Silo) optimalisatie. Heb jij het gevoel dat de lange termijn strategie ver te zoeken is, er heel hard gewerkt wordt door de online afdeling, maar structuur mist of het team gemanaged moet worden?
Kortom jullie zijn toe aan een next step binnen de online afdeling, maar je weet niet hoe. Dan kan ik jullie helpen!
​
Zo ga ik te werk:
Stap 1: strategische kaders opdrachtgever (nul-meting, focus organisatie, doelgroep, analyse maturity);
Stap 2: visie en rol online (technologie, ontwikkelingen en trends);
Stap 3: opstellen online strategie (doelstelling,doelgroep, budgetverdeling, planning & prioritering, teams & processen).
Stap 4: onboarding van de strategie
​
Tijdens al mijn projecten werk ik nauw met de organisatie samen. Het is van belang om juiste informatie boven water te hebben en interne commitment te realiseren voor de uiteindelijke strategie en plannen.